Intrebari frecvente

1. De ce sa mă înregistrez?

Calitatea de abonat iți permite accesul la o gama completa de informații si servicii cu ajutorul cărora:

  • poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
  • poți urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relații cu Clienții din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
  • poți primi informații personalizate in funcție de listele tale de lectura si de cumpărături de pe www.dinoboutique.ro;

2. Cum mă înregistrez?

In bara din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Înregistrare” si completezi câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.

3. Ce se întâmpla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute in formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

4. Cum comand?

Prin intermediul www.dinoboutique.ro poți comanda online, cu plata ramburs , credit bancar sau prin card , produsele pe care le dorești. Astfel economisești timp si bani. Fiecare produs pe care dorești sa-l cumperi trebuie sa fie adăugat in coșul tău de cumpărături. In dreptul fiecărui produs exista un buton „Adaugă in cos” care iți va adaugă produsul selectat direct in coșul tău de cumpărături.

Coșul tău de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii. Acolo poți:

  • modifica cantitatea fiecărui produs comandat;
  • vizualiza costul produselor alese;

In clipa in care dorești sa finalizezi comanda, apasă butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce într-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate in contul tău si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decât daca dorești sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

5. Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numărul de telefon sau pe numărul de WatsApp la care ne poți contacta este 0749113306 sau 0330802632, de luni pana vineri, intre 09-18, iar sâmbătă si duminica intre 09-15.

6. Cum se procedează cu comenzile?

In general comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora. Acestea sunt onorate in ordinea intrării, in limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțiala a comenzii. In situații speciale (perioade de vârf, vacante etc.) pot apărea întârzieri in operațiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sărbătorilor legale.

Pot sa fac o cerere de oferta la un produs care nu existe in una dintre categoriile de pe site ?

Da, In caz in care sa dorește un anumit produs cu specific special si nu existe pe site (ex. Piese auto, auto accesorii , etc), sa poate face o cerere de ofertă. Puteți sa ne trimiți o cerere de oferta pe produsul dorit In bara din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „CERERE DE OFERTA” sau pe adresa de email info@dinoboutique.ro sau prin contact direct pe telefon.

7. Cum se procedează cu cerere de oferte?

In general ca si altele comenzi, comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora, apoi se analizează si studiază (din pârtea de furnizori, preturi , calitate , posibilitate de livrare , etc.) si sa anunța clientul cu una sau mai multe oferte inclusiv (costurile, mărcile , etc.) pe care poate la rândul lui sa analizeze oferte si sa ne anunțe sau prin un email sau direct pe whatsapp/telefon de alegerea lui de produs. Apoi se adaugă produsul ales din partea clientului  pe site in categoria respectiva , atunce clintul va avea posibilitatea de a adaugă produsul in coș si activa comanda.

8. Daca prețul afișat este diferit de prețul real?

Preturile produselor de pe www.dinoboutique.ro sunt exprimate in lei, includ TVA  si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu prețul afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile condiții.

9. Recepția produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea fără obiecțiuni a bonului de livrare (in cazul livrării prin curier) ,Clientul recunoaște in mod expres primirea in bune condiții si in totalitate a produselor Comandate iar orice reclamație ulterioara cu privire la viciile aparente ale Produselor nu va fi luata in considerare.

10. Cum pot returna un produs/o comanda?

In termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv si fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

11. In ce condiții pot returna produsele?

In orice situație de returnare a produselor (chiar si când returnarea ii este imputabila Brothers Q&M SRL – colete deteriorate, produse greșit facturate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie sa fie in aceeași stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Brothers Q&M SRL). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.